Post

Log inSign up

Post

Att Yusof on X: "KERETA I KENA CLAMP DEKAT REPUBLIK TTDI SBB TAYAR KELUAR LINE. Weh korang tolong lah am i in the wrong here or am i being bullied??? I park senget sbb kereta sebelah i sebelum tu park kedepan so i can’t enter properly. I park sini sbb nak bawak baby i sakit g clinic."

@attyusof
Att Yusof
@attyusof
KERETA I KENA CLAMP DEKAT REPUBLIK TTDI SBB TAYAR KELUAR LINE. Weh korang tolong lah am i in the wrong here or am i being bullied??? I park senget sbb kereta sebelah i sebelum tu park kedepan so i can’t enter properly. I park sini sbb nak bawak baby i sakit g clinic.
5:35 AM · May 22, 20252.6MViews
350

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Att Yusof@attyusofFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    KERETA I KENA CLAMP DEKAT REPUBLIK TTDI SBB TAYAR KELUAR LINE. Weh korang tolong lah am i in the wrong here or am i being bullied??? I park senget sbb kereta sebelah i sebelum tu park kedepan so i can’t enter properly. I park sini sbb nak bawak baby i sakit g clinic.
    5:35 AM · May 22, 20252.6MViews
    350
  • @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    May 22, 2025
    Alih alih sampai tgk kereta kena clamp? Dahlah tgh panas dengan baby lagi. Parking attendant kata he rasa tak sampai hati tapi boss suruh. I called Republik ttdi and they gave me En Sharif pic for parking punya number but he tak pickup langsung. Office kata maybe tgh lunch.
    2
    @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    May 22, 2025
    Memang lah clamp bayar rm50 je tapi seriously??? I am not inconveniencing anyone pun? I tak block anyone’s car????
    5
    @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    May 22, 2025
    Update:
    8
    @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    May 22, 2025
    Thanks for being mad on my behalf, i feel somewhat justified. Papelah, benda dah jadi dah pun. Cuma tak sangka tayar yg barely terkeluar (not even half tayar) tu pun boleh kena clamp. My car tak boleh nak rapat to the other side sbb i nak offload baby from his carseat.
    4
    @attyusof
    Att Yusof
    @attyusof
    May 22, 2025
    Okay tu je i nak mute this thread. Banyak sangat lelaki yg tgh rage bait and engagement farming haha. Honestly this is the kind of attention that I never asked for. Bye! Doakan anak i sihat okie 🫶🏻
    5
  • @hiphopless
    Hiphopless
    @hiphopless
    May 22, 2025
    Management Republik TTDI ni memang kukubesi sikit. Elok ada pintu belakang, dia tutup. Lepas tu naikkan gate tinggi gila dengan satu entry/exit point. Dulu situ ada sekolah swasta, parents memang rajin la complain sebab macam2 peel management parent nak kena hadap menjemput budak
    3