Post

Log inSign up

Post

nuya on X: "@jentikhati Nak marah, tengah solat 馃槄 Tapi seeloknya cari la rnr. Kalau rnr full takpe, qada' . Kalau musafirsolat jama'. Ingat, Allah tu Maha Memahami. Dan ingat juga, menyebabkan kesulitan pada orang lain(incase ada org emergency nak guna emergency lane) pun tak elok juga. 馃槈"

@_nuyaaaa
nuya
@_nuyaaaa
Nak marah, tengah solat 馃槄 Tapi seeloknya cari la rnr. Kalau rnr full takpe, qada' . Kalau musafirsolat jama'. Ingat, Allah tu Maha Memahami. Dan ingat juga, menyebabkan kesulitan pada orang lain(incase ada org emergency nak guna emergency lane) pun tak elok juga. 馃槈
10:31 AM 路 Jul 30, 2020
8

Log in or sign up for X

See what鈥檚 happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
nuya@_nuyaaaaFollow

Trending now

Terms路Privacy路Cookies路Accessibility路Ads Info路漏 2026 X Corp.
  • @jentikhati
    jentikhati
    @jentikhati
    Jul 30, 2020
    Dulu suasana macam ni kita boleh tengok kat oversea je terutama masa dekat mesir. Tapi sekarang ianya berlaku di Malaysia guys. MasyaAllah 馃槏馃槏. Allah indahnya kalau kita jaga hubungan kita dengan Allah pasti Allah jaga hubungan dengan kita. Kredit Photo : Ust Zarul Salleh
    294
  • @_nuyaaaa
    nuya
    @_nuyaaaa
    Nak marah, tengah solat 馃槄 Tapi seeloknya cari la rnr. Kalau rnr full takpe, qada' . Kalau musafirsolat jama'. Ingat, Allah tu Maha Memahami. Dan ingat juga, menyebabkan kesulitan pada orang lain(incase ada org emergency nak guna emergency lane) pun tak elok juga. 馃槈
    10:31 AM 路 Jul 30, 2020
    8