yiyieeen on X: "@khairulaming stressful la orang menipu macam ni.
guys, kalau nak beli apa apa especially barang yang viral, make sure pergi official instagram tu dulu and make sure the official instagram tu announce diaorang ada agent and make sure tengok list agent dulu. 馃槶"
stressful la orang menipu macam ni.
guys, kalau nak beli apa apa especially barang yang viral, make sure pergi official instagram tu dulu and make sure the official instagram tu announce diaorang ada agent and make sure tengok list agent dulu. 馃槶
Someone gave me screenshots ni and I have no idea siapa Fatihah ni. Fyi Sambal Nyet belum buka for agent or dropship. entah brp org dh transfer duit kat dia. please be careful. so far sambal cuma jual di shopee shj
stressful la orang menipu macam ni.
guys, kalau nak beli apa apa especially barang yang viral, make sure pergi official instagram tu dulu and make sure the official instagram tu announce diaorang ada agent and make sure tengok list agent dulu. 馃槶