Post

Log inSign up

Post

Dani 馃弻 on X: "Setiap kali birthday spend duit banyak. Teruk juga lah. Kalau betul ada duit lebih dah stabil takda masalah. Ni duit pon cukup虏. Nak juga membazir. Haishh"

@MatDani_
Dani 馃弻
@MatDani_
Setiap kali birthday spend duit banyak. Teruk juga lah. Kalau betul ada duit lebih dah stabil takda masalah. Ni duit pon cukup虏. Nak juga membazir. Haishh
5:08 AM 路 Aug 26, 202630Views

Log in or sign up for X

See what鈥檚 happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Dani 馃弻@MatDani_Follow

Trending now

Terms路Privacy路Cookies路Accessibility路Ads Info路漏 2026 X Corp.
  • @MatDani_
    Dani 馃弻
    @MatDani_
    Setiap kali birthday spend duit banyak. Teruk juga lah. Kalau betul ada duit lebih dah stabil takda masalah. Ni duit pon cukup虏. Nak juga membazir. Haishh
    5:08 AM 路 Aug 26, 202630Views