Post

Log inSign up

Post

Sid on X: "PH Negeri Sembilan jadi lah pembangkang yang bermaruah !!! Tak malu ka kalah pilihan raya nak jadi EXCO ???"

@Solisidtor
Sid
@Solisidtor
PH Negeri Sembilan jadi lah pembangkang yang bermaruah !!! Tak malu ka kalah pilihan raya nak jadi EXCO ???
12:54 PM · Aug 5, 202618.7KViews
68

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Sid@SolisidtorFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @Solisidtor
    Sid
    @Solisidtor
    PH Negeri Sembilan jadi lah pembangkang yang bermaruah !!! Tak malu ka kalah pilihan raya nak jadi EXCO ???
    12:54 PM · Aug 5, 202618.7KViews
    68
  • @HaruKenchiru
    Haru Glory
    @HaruKenchiru
    Aug 5
    Dah gila ke ni? Ph takkan mau la. Jgn buat naratif lain la, yg rebut kuasa sekarang pn bn kesayangan mu. Jgn alih perhatian cakap Ph nak pulak jawatan. Semua tu dtng dari puak kamu la. Tak tau malu !!!
  • @AhmadRithaudde1
    Ahmad RMZ
    @AhmadRithaudde1
    Aug 5
    Menang meroyan, kalah pon meroyan... Teruskan meroyan, selamat meroyan Dap dap dap dap dap dap dap dap dap dap dap 10 juta Kali 😂😂
  • @ih_tr
    #AyuhBERSAMA
    @ih_tr
    Aug 6
    Hahahhahahha.. dah malu sbb bangsa "penyatuan ummah" tgh berebut kuasa, salahkan DAP pulak. Senang betul ek kambing hitamkan DAP. Tak pe. In syaa Allah , Allah akan tunjukkan lebih jelas lagi wajah buruk melayu BNPN. 🤭🤭🤭🤣🤣🤣🤣