masa aku awal 20a, antara doa yg aku rasa dekat dgn diri adalah doa nabi musa; rabbi inni lima anzalta ilayya min khayrin faqeer… ya Tuhanku, sesungguhnya aku sgt memerlukan sebarang kebaikan yg Engkau turunkan kepadaku
sebagai bekas peminat teori konspirasi
aku dah tengok mv jennie latest tu
dan kerisauan aku adalah target audience dia bukan untuk orang macam kau yang tengah baca post ni
tapi untuk budak2 muda yg tengah cari identity diri
begitu juga dgn pengalaman beli rumah subsale tahun ni
money feels different to me now
i just discovered that there is a whole layer of optionality that minimals households simply don’t have access to.
i can fix problem properly instead of finding a way to live with it.
bila dibesarkan dlm keadaan sederhana,
kau akan kurang ada idea yg mana duit sebenarnya boleh beli keselesaan.
awal tahun aku bekerja, first time in my life spent duit beli tilam yg selesa, aku baru tau sebenarnya aku boleh tidur dlm keadaan yg sedap tanpa sakit belakang.