Log inSign up
monke
75.2K posts
monke profile banner
@airmasaq

monke

@airmasaq
makan sedikit jalan banyak | sun powerhouse
Joined April 2022
121
Following
311
Followers
RepliesRepliesRepostsRepostsMediaMedia

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email
Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • Pinned
    @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    Jul 30
    🥀
    @Thoughtful1_
    Big Akh
    @Thoughtful1_
    Jul 29
    “If you are tested with delay in that which you desire most, then be patient, so that Allah may give you more than what you wanted.”
  • @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    3h
    .
    @EastMister0822
    Among East
    @EastMister0822
    4h
    Yang ingat semua bawah 18 tahun ni equals tu bodoh, tak matang dan mudah terpengaruh ni lupa ke yang kematangan bukan ikut usia? Please tunjuk satu dalil naqli yang mengatakan bahawa 18 tahun = matang dan boleh kawen
  • @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    4h
    highkey,. im not even kidding. it's their best invention yet sebagai johorean it's their greatest talent
    @dirty_kukie
    just_oli
    @dirty_kukie
    Aug 29
    Terengganu greatest gift to the world.
  • @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    4h
    .
    @RealSunBros
    ☀️ RS₿ 🧬
    @RealSunBros
    Aug 30
    Kena pentingkan "pendidikan" instead of berkahwin awal supaya boleh jadi good goyim pembedal riba passing kelapa sawit because that's how the "pendidikan" works, to enslave as many people as possible to become the riba' slaves instead of becoming slaves to The Almighty
  • @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    9h
    agama cakap berkahwin buka pintu rezeki zaman la ni financially stable 🫨
    @ahzaazzahra
    Ahza
    @ahzaazzahra
    Aug 30
    Replying to @ahzaazzahra
    Suruh anak muda kahwin. Tapi yang umur 24-30 pun ada yang tak kahwin-kahwin. Atas alasan “not financially stable” Sedar diri pula kewangan tak stabil? Jadi apa kalian harapkan kalau budak 15-17 tahun ini kahwin dalam keadaan emotionally & financially tak stabil? Renungkan.
    1