Post

Log inSign up

Post

:: DualRhythmNoMurmur :: on X: "@DARDOfficial @anthonyloke They just keep blaming the users, kata kita yang salah pasang lah, tinted lah, metal lah.. Kalau salah pasang, mestilah semua gate tak lepas. Ini ada gate sensor lepas, ada yang sangkut, nampak sangat sensor yang tak standardized, bukannya rfid tag pengguna. Lagi nak blame user"

@drMindstrom
:: DualRhythmNoMurmur ::
@drMindstrom
They just keep blaming the users, kata kita yang salah pasang lah, tinted lah, metal lah.. Kalau salah pasang, mestilah semua gate tak lepas. Ini ada gate sensor lepas, ada yang sangkut, nampak sangat sensor yang tak standardized, bukannya rfid tag pengguna. Lagi nak blame user
11:40 AM · Jan 11, 202318.4KViews
4

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
:: DualRhythmNoMurmur ::@drMindstromFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @DARDOfficial
    Abdul Rahman Dahlan
    @DARDOfficial
    Jan 11, 2023
    This MyRFID is so frustrating! Instead of making traffic flows seamlessly, it’s efficiency is so erratic that u don’t trust driving into the lane! Msians tolerated it for the first few months to allow trial and error. But this has gone for far too long! Pls bro @anthonyloke
    136
  • @drMindstrom
    :: DualRhythmNoMurmur ::
    @drMindstrom
    They just keep blaming the users, kata kita yang salah pasang lah, tinted lah, metal lah.. Kalau salah pasang, mestilah semua gate tak lepas. Ini ada gate sensor lepas, ada yang sangkut, nampak sangat sensor yang tak standardized, bukannya rfid tag pengguna. Lagi nak blame user
    11:40 AM · Jan 11, 202318.4KViews
    4
  • @suzie_suzz
    SuzyAziz
    @suzie_suzz
    Jan 12, 2023
    Indeed. I start pakai dari diorang punya pilot test. Diorang yg check n pasangkan. Mmg masa pilot test selalu masuk RFID sbb betul2 nak uji. Bagi feedback pun mmg kaw2 bukan nak jaga hati punya. Tapiiii tu lahhhhh. Sampai sekarang lah benda yg sama aje.
  • @kerepekick
    Azrul.A
    @kerepekick
    Jan 12, 2023
    RFID ni radio frequency kot…apa kaitan dgn tinted bagai..ada halangan between wireless signal tu? Nak kutip duit rakyat tp menyusahkan
  • @47jTM
    EzwΔn (2J™) 🇲🇾🇵🇸
    @47jTM
    Jan 12, 2023
    Ini sy setuju.. Mungkin reader device di sesetengah tol xdak sirim kot..? Hahaha