LRelevate on X: "Bila nampak makin banyak lembu korban kena upload kat socmed, I rasa macam animal abuse dah. Boleh rakam tapi kalau untuk tetapan ramai tak sesuai lah. Tak tau nak cakap camane"
Bila nampak makin banyak lembu korban kena upload kat socmed, I rasa macam animal abuse dah. Boleh rakam tapi kalau untuk tetapan ramai tak sesuai lah. Tak tau nak cakap camane
Bila nampak makin banyak lembu korban kena upload kat socmed, I rasa macam animal abuse dah. Boleh rakam tapi kalau untuk tetapan ramai tak sesuai lah. Tak tau nak cakap camane