Post

Log inSign up

Post

Naz on X: "If korang jenis pentingkan view untuk beli rumah di KL, wajib tengok Condo Titiwangsa ni dulu before beli rumah lain Bulanan RM2000 dah boleh nampak view KLCC✨ Ramai abang akak Petronas & kerja KL dah beli unit kat sini 👀 Why? I explain dekat bawah But tengok video ni dulu👇🏻"

@nazirullahjufri
Naz
@nazirullahjufri
If korang jenis pentingkan view untuk beli rumah di KL, wajib tengok Condo Titiwangsa ni dulu before beli rumah lain Bulanan RM2000 dah boleh nampak view KLCC✨ Ramai abang akak Petronas & kerja KL dah beli unit kat sini 👀 Why? I explain dekat bawah But tengok video ni dulu👇🏻
00:00
1:51 PM · May 22, 202688KViews
1

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Naz@nazirullahjufriFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @nazirullahjufri
    Naz
    @nazirullahjufri
    If korang jenis pentingkan view untuk beli rumah di KL, wajib tengok Condo Titiwangsa ni dulu before beli rumah lain Bulanan RM2000 dah boleh nampak view KLCC✨ Ramai abang akak Petronas & kerja KL dah beli unit kat sini 👀 Why? I explain dekat bawah But tengok video ni dulu👇🏻
    00:00
    1:51 PM · May 22, 202688KViews
    1
  • @nazirullahjufri
    Naz
    @nazirullahjufri
    May 22
    Antara benda paling penting beli condo is density. This projek hanya ada 436 units only. Very low dense. So tak padat dengan penduduk Dan rumah ni siap Q4 2026, tak lama dah nak siap 👀 Also akan ada MRT3 with shuttle van akan ambik dari condo ke station MRT. Senang
    1
    @nazirullahjufri
    Naz
    @nazirullahjufri
    May 22
    Bila rumah dah siap nanti, akan dapat sekali free furnished Airconds Kitchen cabinet Kitchen Island with sink Built in Water heater Hood & Hob Jimat banyak dah kat situ, tak perlu nak spend RM30k for this furniture
    1
    @nazirullahjufri
    Naz
    @nazirullahjufri
    May 22
    Banyak lagi info properties ni. Do come to showroom and tengok rumah contoh, and a lot i can explain more For viewing and more details can contact 011-35748299 or just click link whatsapps saya terus - wa.link/3psbq3 see ya 😉