pao pao@iFakhirahOct 8, 2025boleh tak nak jadi ID for most of the wedding hall kat malaysia ni 🥺😩 stresssssss tengok carpet hijau traffic light157
pao pao@iFakhirahMay 12, 2025“triple ke 4ple…” 🥹mhmmdhsm@mhmmdhsmMay 11, 2025Kieda Explain Tiramisu dia pakai barang mahai & banyak guna tenaga 😭... cooca powder yang dipakai 5kg RM450 so kena la faham kenapa mahai00:0021156
mhmmdhsm@mhmmdhsmMay 11, 2025Kieda Explain Tiramisu dia pakai barang mahai & banyak guna tenaga 😭... cooca powder yang dipakai 5kg RM450 so kena la faham kenapa mahai00:00
pao pao@iFakhirahMay 9, 2025top global ttdi 💯kamaghul deghaman@kamaghulMay 9, 2025Downfall of ayam gepuk pak gembus. Banyak sangat dah orang complain pak gembus ni banyak yang kotor. Akak ni order pak gembus online and siap dapat bekas sisa ayam orang lain lagi 🤢00:001105
kamaghul deghaman@kamaghulMay 9, 2025Downfall of ayam gepuk pak gembus. Banyak sangat dah orang complain pak gembus ni banyak yang kotor. Akak ni order pak gembus online and siap dapat bekas sisa ayam orang lain lagi 🤢00:00