MIRA YUSOF@mirajacobsAug 16Anti joy buyer. Ko kalau taknak cakap je taknak sebab ada orang lain nk beli38
MIRA YUSOF@mirajacobsAug 12Bila jual pampers murah ada mai mintak murah lagi aku cakap TAK je. Maap shakap gi la beli kedai tengok beza harga23
MIRA YUSOF@mirajacobsAug 10Itu belum lagi duk bagi gagak makan pastu gagak beranak pinak berak atas kereta, porch, baju sidai. Pukimak bethol perangai62
MIRA YUSOF@mirajacobsAug 10Nape ek lorong aku dpt jiran mcmni dia punya bising tu macam kat delhi. Rumah dia saje ye bising rumah orang lain tenang2 je.25
MIRA YUSOF@mirajacobsAug 10Sial la mcm ko sorang je ada kete memekak pastu bawak laju2 dalam kawasan perumahan. Langgar anak orang naya je Kita bukan racist tp boleh tau type apa bagi 10 markah37