Post

Log inSign up

Post

Muhammad Najib on X: "Baru dapat maklumat MB Kedah pakai baju ada bintang 13 bucu, kurang satu bucu dari yang sepatutnya. Sebelum ramai yang kata MB Kedah pelaq, saya dah buat semakan dengan Sekretariat Dalil PAS (SEDAP). Info diterima ialah bintang bucu 13 sebab ikut fahaman Pulau Pinang hak milik Kedah. Jadi dari 14 tolak 1 sebab Pulau Pinang masuk Kedah jadi tinggal 13 sahaja. Betul la MB depa sempoi baq ang. Maka dengan ini Akmal Select boleh berehat di Melaka dan tak payah mai Loq Staq tunjuk perasaan."

@muhammadnajib79
Muhammad Najib
@muhammadnajib79
Baru dapat maklumat MB Kedah pakai baju ada bintang 13 bucu, kurang satu bucu dari yang sepatutnya. Sebelum ramai yang kata MB Kedah pelaq, saya dah buat semakan dengan Sekretariat Dalil PAS (SEDAP). Info diterima ialah bintang bucu 13 sebab ikut fahaman Pulau Pinang hak milik Kedah. Jadi dari 14 tolak 1 sebab Pulau Pinang masuk Kedah jadi tinggal 13 sahaja. Betul la MB depa sempoi baq ang. Maka dengan ini Akmal Select boleh berehat di Melaka dan tak payah mai Loq Staq tunjuk perasaan.
3:30 AM · Aug 29, 202637.4KViews
16

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Muhammad Najib@muhammadnajib79Follow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @muhammadnajib79
    Muhammad Najib
    @muhammadnajib79
    Baru dapat maklumat MB Kedah pakai baju ada bintang 13 bucu, kurang satu bucu dari yang sepatutnya. Sebelum ramai yang kata MB Kedah pelaq, saya dah buat semakan dengan Sekretariat Dalil PAS (SEDAP). Info diterima ialah bintang bucu 13 sebab ikut fahaman Pulau Pinang hak milik Kedah. Jadi dari 14 tolak 1 sebab Pulau Pinang masuk Kedah jadi tinggal 13 sahaja. Betul la MB depa sempoi baq ang. Maka dengan ini Akmal Select boleh berehat di Melaka dan tak payah mai Loq Staq tunjuk perasaan.
    3:30 AM · Aug 29, 202637.4KViews
    16
  • @Same_Sarikei
    Same_Sarikei
    @Same_Sarikei
    Aug 29
    It’s a democracy. Malay elect Malay, Non-Malay elect Non-Malay. Dumb MB… you get the point.
  • @nassermomo
    mohamed nasser
    @nassermomo
    Aug 29
    Erm, mcm ni la, yg ni boleh pass as honest mistake.. korang kena korek baru jumpa masalah.. yg terang2 pasang bendera terbalik tu mmg x masuk akal and public boleh nampak.. jadi nilaikan lah sendiri..
    10
  • @sirzouole82
    Zul Rahimi
    @sirzouole82
    Aug 29
    logo SEDAP cmna bang?