Log inSign up
Orangtua65
193 posts
@orangtua65

Orangtua65

@orangtua65
Bali, Indonesia
Joined March 2017
19
Following
3
Followers
RepliesRepliesRepostsRepostsMediaMedia

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email
Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @orangtua65
    Orangtua65
    @orangtua65
    Aug 31
  • @orangtua65
    Orangtua65
    @orangtua65
    Aug 27
    Helo PM..sapa ckp tk terkesan?Kalau tk terkesan, tk adalah yg dok post dlm fb/tt.Arahkan org kiri/kanan tu alert sikit utk dpt info tepat. Makanan mahal ok lg sbb boleh pilih2 nk mkn apa.. Tp elektrik ni..jimat mcmana pun ttp naik tiap bulan..kurangkan penggunaan tp ttp naik😡🤔
  • @orangtua65
    Orangtua65
    @orangtua65
    Aug 26
    Sakau tu contohnya mcm ni Makcik: Si A bg RM50 utk beli 50btg pen harga RM1/btg. Sy ambil RM50 tu tp beli 50btg pen yg harga 50sen/btg. n bgtahu Si A pen tu RM1/btg. So baki ditgn sy ada RM25 tp sy buat2 diam dan tk pulangkan pd Si A.... Haa..ni salah satu cara 'sakau' lah!!
  • @orangtua65
    Orangtua65
    @orangtua65
    Aug 19
    Alhamdulillah...akhirnya ada jg live semi final 2 HM vs Vietnam niii...aduyai Tp itulah...pd aku da agak terlambat...pintu pun da tertutup sebelah😭... Hrp2 ada keajaiban ajelah mlm nii🤲🤲🤲...go HM go...💪
  • @orangtua65
    Orangtua65
    @orangtua65
    Aug 16
    Andai PM10 boleh ulam "three magic words" ni , confirm ada live HM vs Vietnam mlm niii.. Ms 80an dulu, selalu ada kejutan 'live' kat TV...kekadang tu bebudak main kat tepi pdg rumah pun tetiba dibuat 'live'. 🤭😁 Main kat Cheras kot.sy ulam..main kat Cheras kot.