Post

Log inSign up

Post

sahabatgajet11 on X: "Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah Promo sini 馃憞馃徎 馃摫 https://t.co/G9Ft8jA7QK"

@sahabatgajet
sahabatgajet11
@sahabatgajet
Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah Promo sini 馃憞馃徎 馃摫 s.shopee.com.my/80175gC7nc
2:47 PM 路 Jun 22, 20251.3KViews
1

Log in or sign up for X

See what鈥檚 happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
sahabatgajet11@sahabatgajetFollow

Trending now

Terms路Privacy路Cookies路Accessibility路Ads Info路漏 2026 X Corp.
  • @sahabatgajet
    sahabatgajet11
    @sahabatgajet
    Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah Promo sini 馃憞馃徎 馃摫 s.shopee.com.my/80175gC7nc
    2:47 PM 路 Jun 22, 20251.3KViews
    1