sahabatgajet11 on X: "Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah
Promo sini 馃憞馃徎
馃摫 https://t.co/G9Ft8jA7QK"
Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah
Promo sini 馃憞馃徎
馃摫 s.shopee.com.my/80175gC7nc
Lepas pakai Airpods ni, rasa best sangat sbb dia ada function kedap bunyi tau. Noise Cancellation 馃槏. Tak perlu dengar suara orang lain dah
Promo sini 馃憞馃徎
馃摫 s.shopee.com.my/80175gC7nc