M Hasmarul@MHasmarulAug 23ada orang udah marah kerana pmx @anwaribrahim melawan rasuah habis habisan,cukup lucu orang tu,hahaha 馃槅.Sid@SolisidtorAug 22Tun M diingati kerana KL Tower, KLCC, KLIA, F1, Plus, Proton Najib diingati kerana MRT, TRX, Menara 118, 1 Malaysia Anwar diingati kerana sakau3333333180
Sid@SolisidtorAug 22Tun M diingati kerana KL Tower, KLCC, KLIA, F1, Plus, Proton Najib diingati kerana MRT, TRX, Menara 118, 1 Malaysia Anwar diingati kerana sakau3333333
M Hasmarul@MHasmarulAug 19thread adlh twitter dari meta,haha. function,style,ada repost ada requote,semua sebijik mcm twitter yg kini dikenali sbg x. dipersembahkan,thread iaitu twitter/x versi meta inc milik mark zakerberg,hihi.144
M Hasmarul@MHasmarulAug 13perkembangan siasatan rci th oleh sprm. astroawani.comRCI Tabung Haji: SPRM pertimbang guna pakar forensik luar negaraSPRM mempertimbangkan untuk mengguna khidmat pakar forensik luar negara bagi membantu siasatan berkaitan penemuan dalam RCI Lembaga Tabung Haji.152
M Hasmarul@MHasmarulAug 5lawak sial,yg bgaduh bn sama bn alih2 ph pulak yg sid persalahkn,haha 馃槅. dh org ajak ph utk sempurnakn kjaan negeri seterusnya boleh mula bkhidmat dn jg negeri & rkyt n9,ph terima la...sbb ph pikir nk jaga negeri,bkn mcm engkorang bgaduh sesama geng smpai tjejas negeri 馃槅.Sid@SolisidtorAug 5PH Negeri Sembilan jadi lah pembangkang yang bermaruah !!! Tak malu ka kalah pilihan raya nak jadi EXCO ???1105
Sid@SolisidtorAug 5PH Negeri Sembilan jadi lah pembangkang yang bermaruah !!! Tak malu ka kalah pilihan raya nak jadi EXCO ???