Post

Log inSign up

Post

Qiz Balqis on X: "Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂 Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’ I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je"

@QizBalqis
Qiz Balqis
@QizBalqis
Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂 Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’ I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je
11:51 AM · Oct 13, 2023406.2KViews
3

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Qiz Balqis@QizBalqisFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @QizBalqis
    Qiz Balqis
    @QizBalqis
    Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂 Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’ I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je
    11:51 AM · Oct 13, 2023406.2KViews
    3
  • @zafranmustafa
    zafran | weddingtemplate | takaful
    @zafranmustafa
    Oct 13, 2023
    Thank you so much my friend! Semoga dipermudahkan urusan! Sesiapa nak beli template Excel, boleh DM! 💪🏻✨😂
    1
  • @finisaini_
    hey🍑
    @finisaini_
    Dec 16, 2023
    Guest list tu, one family you kira berapa orang? Eg: you jemput i, so dalam kotak tu, you letak 1 atau 4?? Ke macam mana
    1
  • @AmagadItsfarra
    Farra
    @AmagadItsfarra
    Oct 15, 2023
    i wanna see qiz kahwin! permudahkan la ❤️🫶🏻