Qiz Balqis on X: "Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂
Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’
I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je"
Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂
Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’
I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je
Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂
Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’
I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je