Post

Log inSign up

Post

hey🍑 on X: "@QizBalqis Guest list tu, one family you kira berapa orang? Eg: you jemput i, so dalam kotak tu, you letak 1 atau 4?? Ke macam mana"

@finisaini_
hey🍑
@finisaini_
Guest list tu, one family you kira berapa orang? Eg: you jemput i, so dalam kotak tu, you letak 1 atau 4?? Ke macam mana
2:15 PM · Dec 16, 20232.2KViews
1

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
hey🍑@finisaini_Follow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @QizBalqis
    Qiz Balqis
    @QizBalqis
    Oct 13, 2023
    Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂 Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’ I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je
    3
  • @finisaini_
    hey🍑
    @finisaini_
    Guest list tu, one family you kira berapa orang? Eg: you jemput i, so dalam kotak tu, you letak 1 atau 4?? Ke macam mana
    2:15 PM · Dec 16, 20232.2KViews
    1
  • @QizBalqis
    Qiz Balqis
    @QizBalqis
    Dec 16, 2023
    yang i buat ni i kira semua sedara mara i dengan kawan rapat je 😂 . contoh mcm Pak ngah - 8 pax Maklong - 3 pax gitu
    1