Adam Yusuf on X: "Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni
Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni
Tak de maknanya nak kesian dia ni
Ini semua konten raih simpati
Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah"
Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni
Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni
Tak de maknanya nak kesian dia ni
Ini semua konten raih simpati
Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah
Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni
Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni
Tak de maknanya nak kesian dia ni
Ini semua konten raih simpati
Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah