Post

Log inSign up

Post

Adam Yusuf on X: "Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni Tak de maknanya nak kesian dia ni Ini semua konten raih simpati Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah"

@adamyusuf88
Adam Yusuf
@adamyusuf88
Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni Tak de maknanya nak kesian dia ni Ini semua konten raih simpati Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah
@kool101my
Kool FM 馃嚥馃嚲
00:00
@kool101my
Kool FM 馃嚥馃嚲
11:59 AM 路 Aug 31, 2026109.3KViews
100

Log in or sign up for X

See what鈥檚 happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Adam Yusuf@adamyusuf88Follow

Trending now

Terms路Privacy路Cookies路Accessibility路Ads Info路漏 2026 X Corp.
  • @adamyusuf88
    Adam Yusuf
    @adamyusuf88
    Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni Tak de maknanya nak kesian dia ni Ini semua konten raih simpati Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah
    @kool101my
    Kool FM 馃嚥馃嚲
    00:00
    @kool101my
    Kool FM 馃嚥馃嚲
    11:59 AM 路 Aug 31, 2026109.3KViews
    100
  • @adamyusuf88
    Adam Yusuf
    @adamyusuf88
    18h
    Korang kena game dengan atok saka je. Siapa punya idea usung orang tua ni untuk konten simpati dan burukkan PMX?
    8
  • @Matrix733
    Ne0
    @Matrix733
    18h
    Drama king. Tiap tahun merdeka mesti nk buat drama simpati. Haish.. dah tua pon.. (sambunglah)