Post

Log inSign up

Post

Adam Yusuf on X: "@anwaribrahim Korang kena game dengan atok saka je. Siapa punya idea usung orang tua ni untuk konten simpati dan burukkan PMX?"

@adamyusuf88
Adam Yusuf
@adamyusuf88
Korang kena game dengan atok saka je. Siapa punya idea usung orang tua ni untuk konten simpati dan burukkan PMX?
12:02 PM · Aug 31, 202611.6KViews
9

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Adam Yusuf@adamyusuf88Follow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @adamyusuf88
    Adam Yusuf
    @adamyusuf88
    19h
    Aku sebenarnya malas nak layan drama atok saka ni Tapi ramai yg konon simpati dan kecam PMX @anwaribrahim maka aku share video ni Tak de maknanya nak kesian dia ni Ini semua konten raih simpati Sepatutnya 4 mantan PM kena ke mahkamah
    @kool101my
    Kool FM 🇲🇾
    00:00
    @kool101my
    Kool FM 🇲🇾
    104
  • @adamyusuf88
    Adam Yusuf
    @adamyusuf88
    Korang kena game dengan atok saka je. Siapa punya idea usung orang tua ni untuk konten simpati dan burukkan PMX?
    12:02 PM · Aug 31, 202611.6KViews
    9
  • @Matrix733
    Ne0
    @Matrix733
    19h
    Kom kata klu vip nk dtg kena roger awal, dorg blh set tmpt. Yg lawaknya, PMX dh approve cuti obesi saka 28-31 ogos. Sekali dia pacak da.. kat Putrajaya😂 Chedet, roger je Fahmi klu nk dtg, bkn main terjah buat drama TTok. Umur 101 dah, rehat la, xyah sibuk nk burukkan krjn je.
    1
  • @akistone
    aki
    @akistone
    15h
    Setiap tahun Atok buat konten, dorg je yg lalai
  • @chooeh2
    MIC Zhu
    @chooeh2
    18h
    Biar dia duduk rumah Dan tengok sambutan melalui TV, jika dia pergi di tempat orang ramai nanti penyakit merebak kpd dia lagi teruk