Post

Log inSign up

Post

Ne0 on X: "@adamyusuf88 @anwaribrahim Kom kata klu vip nk dtg kena roger awal, dorg blh set tmpt. Yg lawaknya, PMX dh approve cuti obesi saka 28-31 ogos. Sekali dia pacak da.. kat Putrajaya😂 Chedet, roger je Fahmi klu nk dtg, bkn main terjah buat drama TTok. Umur 101 dah, rehat la, xyah sibuk nk burukkan krjn je."

@Matrix733
Ne0
@Matrix733
Kom kata klu vip nk dtg kena roger awal, dorg blh set tmpt. Yg lawaknya, PMX dh approve cuti obesi saka 28-31 ogos. Sekali dia pacak da.. kat Putrajaya😂 Chedet, roger je Fahmi klu nk dtg, bkn main terjah buat drama TTok. Umur 101 dah, rehat la, xyah sibuk nk burukkan krjn je.
12:25 PM · Aug 31, 20261.1KViews
1

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Ne0@Matrix733Follow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @adamyusuf88
    Adam Yusuf
    @adamyusuf88
    20h
    Korang kena game dengan atok saka je. Siapa punya idea usung orang tua ni untuk konten simpati dan burukkan PMX?
    9
  • @Matrix733
    Ne0
    @Matrix733
    Kom kata klu vip nk dtg kena roger awal, dorg blh set tmpt. Yg lawaknya, PMX dh approve cuti obesi saka 28-31 ogos. Sekali dia pacak da.. kat Putrajaya😂 Chedet, roger je Fahmi klu nk dtg, bkn main terjah buat drama TTok. Umur 101 dah, rehat la, xyah sibuk nk burukkan krjn je.
    12:25 PM · Aug 31, 20261.1KViews
    1
  • @i_think2024
    i_think
    @i_think2024
    18h
    Sengaja mohon pegi obesi, tp sebenarnya ada plan lain utk buat drama di majlis sambutan hari kebangsaan