Post

Log inSign up

Post

i_think on X: "@Matrix733 @adamyusuf88 @anwaribrahim Sengaja mohon pegi obesi, tp sebenarnya ada plan lain utk buat drama di majlis sambutan hari kebangsaan"

@i_think2024
i_think
@i_think2024
Sengaja mohon pegi obesi, tp sebenarnya ada plan lain utk buat drama di majlis sambutan hari kebangsaan
1:57 PM · Aug 31, 2026122Views

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
i_think@i_think2024Follow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @Matrix733
    Ne0
    @Matrix733
    20h
    Kom kata klu vip nk dtg kena roger awal, dorg blh set tmpt. Yg lawaknya, PMX dh approve cuti obesi saka 28-31 ogos. Sekali dia pacak da.. kat Putrajaya😂 Chedet, roger je Fahmi klu nk dtg, bkn main terjah buat drama TTok. Umur 101 dah, rehat la, xyah sibuk nk burukkan krjn je.
    1
  • @i_think2024
    i_think
    @i_think2024
    Sengaja mohon pegi obesi, tp sebenarnya ada plan lain utk buat drama di majlis sambutan hari kebangsaan
    1:57 PM · Aug 31, 2026122Views