Log inSign up
De Lipas
167.5K posts
De Lipas profile banner
@havzichiori

De Lipas

@havzichiori
i speak my mind
Joined April 2014
301
Following
1,681
Followers
RepliesRepliesRepostsRepostsMediaMedia

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email
Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @havzichiori
    De Lipas
    @havzichiori
    40m
    Tp penyebab utama kes penceraian ialah masalah duit. Ye la tu buka pintu rezeki 😂
    @airmasaq
    monke
    @airmasaq
    6h
    agama cakap berkahwin buka pintu rezeki zaman la ni financially stable 🫨
  • @havzichiori
    De Lipas
    @havzichiori
    Aug 30
    When nepal having flash floods, muslim acc say something about Allah destroy false idols. By the same logic, burning algeria must mean a fire god is destroying false believers
    @TNT_Media1
    𝐓𝐍𝐓
    @TNT_Media1
    Aug 28
    الجزائر تحترق.. 🔥 اللهم احفظهم وكن معهم يا الله
    @FAISALMUDHISH
    فيصل صالح مدهش
    00:00
    @FAISALMUDHISH
    فيصل صالح مدهش
  • @havzichiori
    De Lipas
    @havzichiori
    Aug 29
    Kau bagi budak 15 tahun RM500 hadiah utk keputusan exam cemerlang lg byk faedahnya
    @NewsBFM
    BFM News
    @NewsBFM
    Aug 29
    The Perak government is considering a RM500 first-marriage incentive for youths aged between 15 and 35 as part of the 2027 state budget. The proposed assistance is aimed at easing the financial burden on young couples, with applicants required to be Perak-born or have lived in
    15
  • @havzichiori
    De Lipas
    @havzichiori
    Aug 28
    Kerja zaman 90 an bole la kut nk cerita pasal long service award reward. Skrg ni takyahla hadap sgt award tu. Bonus tahunan pun takyah bising2 byk/ sikit, ada/ takde. Kompeni makin kedekut, bkn mcm dulu
    1
  • @havzichiori
    De Lipas
    @havzichiori
    Aug 28
    Kau kalau benda camni pun ragu2, tak tahu lagi nak buat apa, jgn makan di mana2 restoran. Masak dan makan sendiri di rumah
    @MALAYSIAPROBLM
    MALAYSIA PROBLEM
    @MALAYSIAPROBLM
    Aug 28
    Nak tanya, kalau restaurant ada benda ni kira Halal lah eh? i mesra ni apa pulak @MyJAKIM kena bagi penjelasan. Tapi nak tunggu Jakim bagi penjelasan isu dah reda baru keluar statement. ITULAH JAKIM
    2