Post

Log inSign up

Post

kamaghul deghaman on X: "Kalau rasa susah nak ws berurusan untuk order, boleh direct DM je! Kita layan area Negeri sembilan / KL / Selangor. InshaAllah negeri lepasni kita boleh postage! 🫵🏻😘"

@kamaghul
kamaghul deghaman
@kamaghul
Kalau rasa susah nak ws berurusan untuk order, boleh direct DM je! Kita layan area Negeri sembilan / KL / Selangor. InshaAllah negeri lepasni kita boleh postage! 🫵🏻😘
12:36 PM · Jun 29, 20263.2KViews
2

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
kamaghul deghaman@kamaghulFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Jun 28
    Siapa sini peminat cake batik bites? Meh sini cuba yang ni. This one cake batik more chewy & tak terlalu manis. Sesuai untuk semua had umur! 😍 Musim world cup ni memang sedap kunyah ni depan TV! RM18 sahaja sebekas with dipping chocolate! Order sini : wa.link/6gsozu
    6
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Jun 28
    Korang akan dapat like this one tau! Nak pujuk gf ke tunang ke pun sesuai belikan ni untuk dorang 🫵🏻😘 Cod area sekitar seremban negeri sembilan / selangor / dan sekitar KL
    2
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Kalau rasa susah nak ws berurusan untuk order, boleh direct DM je! Kita layan area Negeri sembilan / KL / Selangor. InshaAllah negeri lepasni kita boleh postage! 🫵🏻😘
    12:36 PM · Jun 29, 20263.2KViews
    2
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Jul 8
    Kalau korang nak order tapi susah, meh saya ajar : 1. Tekan je link dekat caption tu 2. And then tekan whatsapp tu or 3 dot tu 3. Kemudian tekan “Open in browser” Auto dia akan pergi ke ws untuk order! If susah boleh direct dm saya juga 🥰🫵🏻
  • @NH3309
    Shimah
    @NH3309
    Aug 12
    nakkk. N9 area mana tu?