kamaghul deghaman on X: "Kalau korang nak order tapi susah, meh saya ajar :
1. Tekan je link dekat caption tu
2. And then tekan whatsapp tu or 3 dot tu
3. Kemudian tekan “Open in browser”
Auto dia akan pergi ke ws untuk order! If susah boleh direct dm saya juga 🥰🫵🏻"
Kalau korang nak order tapi susah, meh saya ajar :
1. Tekan je link dekat caption tu
2. And then tekan whatsapp tu or 3 dot tu
3. Kemudian tekan “Open in browser”
Auto dia akan pergi ke ws untuk order! If susah boleh direct dm saya juga 🥰🫵🏻
Siapa sini peminat cake batik bites? Meh sini cuba yang ni. This one cake batik more chewy & tak terlalu manis. Sesuai untuk semua had umur! 😍
Musim world cup ni memang sedap kunyah ni depan TV! RM18 sahaja sebekas with dipping chocolate!
Order sini : wa.link/6gsozu
Korang akan dapat like this one tau! Nak pujuk gf ke tunang ke pun sesuai belikan ni untuk dorang 🫵🏻😘
Cod area sekitar seremban negeri sembilan / selangor / dan sekitar KL
Kalau rasa susah nak ws berurusan untuk order, boleh direct DM je! Kita layan area Negeri sembilan / KL / Selangor.
InshaAllah negeri lepasni kita boleh postage! 🫵🏻😘
Kalau korang nak order tapi susah, meh saya ajar :
1. Tekan je link dekat caption tu
2. And then tekan whatsapp tu or 3 dot tu
3. Kemudian tekan “Open in browser”
Auto dia akan pergi ke ws untuk order! If susah boleh direct dm saya juga 🥰🫵🏻