Post

Log inSign up

Post

Mr Shazly on X: "@mynewshub Point dia betul la kawasan tu ada management kau kena apply permit untuk apa apa program. Mana boleh masuk main langgar je. Brother tu cakap elok mula mula. Dah kata tak boleh kau keluar je la. Kau yang berkeras bila orang tu berkeras kau kata orang tu tak beradab."

@shahzulshazly
Mr Shazly
@shahzulshazly
Point dia betul la kawasan tu ada management kau kena apply permit untuk apa apa program. Mana boleh masuk main langgar je. Brother tu cakap elok mula mula. Dah kata tak boleh kau keluar je la. Kau yang berkeras bila orang tu berkeras kau kata orang tu tak beradab.
4:01 AM · Sep 1, 20261.4KViews

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
Mr Shazly@shahzulshazlyFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @mynewshub
    MYNEWSHUB
    @mynewshub
    4h
    Dah apa hal pulak ni.....panas semacam
    00:00
    42
  • @shahzulshazly
    Mr Shazly
    @shahzulshazly
    Point dia betul la kawasan tu ada management kau kena apply permit untuk apa apa program. Mana boleh masuk main langgar je. Brother tu cakap elok mula mula. Dah kata tak boleh kau keluar je la. Kau yang berkeras bila orang tu berkeras kau kata orang tu tak beradab.
    4:01 AM · Sep 1, 20261.4KViews