Point dia betul la kawasan tu ada management kau kena apply permit untuk apa apa program. Mana boleh masuk main langgar je. Brother tu cakap elok mula mula. Dah kata tak boleh kau keluar je la. Kau yang berkeras bila orang tu berkeras kau kata orang tu tak beradab.
Aku x sokong mana2 politik. Apa dia cakap tu betul dah, dan mmg selayaknya boleh marah. Tapi bila p cakap “PAS memecah belahkan rakyat” tu luntur habis hujahan dia. Kalau dia x sebut tu lg strong hujahan dia.