kamaghul deghaman on X: "World is healing. Scam-scam barang perubatan is back. Benda ceni korang bagitahu lah parents korang ni confirm scam.
Target market dorang memang orang-orang dah berumur pun. 😅"
World is healing. Scam-scam barang perubatan is back. Benda ceni korang bagitahu lah parents korang ni confirm scam.
Target market dorang memang orang-orang dah berumur pun. 😅
World is healing. Scam-scam barang perubatan is back. Benda ceni korang bagitahu lah parents korang ni confirm scam.
Target market dorang memang orang-orang dah berumur pun. 😅
Yang ni tak scam! Murah pun murah 😇
Ada yang nak try cake batik bites tak? Tak manis sangat and texture dia more too chewy! Memang sedap sangat! 🥹
Open cod this weekend area KL, Selangor & Negeri Sembilan
Sekali try mesti nak lagi! meh order dengan saya! 🥰
Siapa sini peminat cake batik bites? Meh sini cuba yang ni. This one cake batik more chewy & tak terlalu manis. Sesuai untuk semua had umur! 😍
Musim world cup ni memang sedap kunyah ni depan TV! RM18 sahaja sebekas with dipping chocolate!
Order sini : wa.link/6gsozu
Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂
Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’
I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je