Post

Log inSign up

Post

kamaghul deghaman on X: "Yang ni tak scam! Murah pun murah 😇 Ada yang nak try cake batik bites tak? Tak manis sangat and texture dia more too chewy! Memang sedap sangat! 🥹 Open cod this weekend area KL, Selangor & Negeri Sembilan Sekali try mesti nak lagi! meh order dengan saya! 🥰"

@kamaghul
kamaghul deghaman
@kamaghul
Yang ni tak scam! Murah pun murah 😇 Ada yang nak try cake batik bites tak? Tak manis sangat and texture dia more too chewy! Memang sedap sangat! 🥹 Open cod this weekend area KL, Selangor & Negeri Sembilan Sekali try mesti nak lagi! meh order dengan saya! 🥰
@kamaghul
kamaghul deghaman
@kamaghul
Jun 28
Siapa sini peminat cake batik bites? Meh sini cuba yang ni. This one cake batik more chewy & tak terlalu manis. Sesuai untuk semua had umur! 😍 Musim world cup ni memang sedap kunyah ni depan TV! RM18 sahaja sebekas with dipping chocolate! Order sini : wa.link/6gsozu
8:04 AM · Aug 19, 202687.3KViews
3

Log in or sign up for X

See what’s happening and join the conversation

Continue with phone
or
Log in with username or email

Relevant people

Avatar
kamaghul deghaman@kamaghulFollow

Trending now

Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Aug 19
    World is healing. Scam-scam barang perubatan is back. Benda ceni korang bagitahu lah parents korang ni confirm scam. Target market dorang memang orang-orang dah berumur pun. 😅
    00:00
    151
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Yang ni tak scam! Murah pun murah 😇 Ada yang nak try cake batik bites tak? Tak manis sangat and texture dia more too chewy! Memang sedap sangat! 🥹 Open cod this weekend area KL, Selangor & Negeri Sembilan Sekali try mesti nak lagi! meh order dengan saya! 🥰
    @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Jun 28
    Siapa sini peminat cake batik bites? Meh sini cuba yang ni. This one cake batik more chewy & tak terlalu manis. Sesuai untuk semua had umur! 😍 Musim world cup ni memang sedap kunyah ni depan TV! RM18 sahaja sebekas with dipping chocolate! Order sini : wa.link/6gsozu
    8:04 AM · Aug 19, 202687.3KViews
    3
  • @kamaghul
    kamaghul deghaman
    @kamaghul
    Aug 19
    Kepada mereka yang bakal tunang & nikah soon, complete template checklist in Microsoft Excel. ✨
    @QizBalqis
    Qiz Balqis
    @QizBalqis
    Oct 13, 2023
    Buat guestlist 330orang FAMILY dan kawan rapat family sahaja 😂 Belum campur kawan2 i dengan kawan2 adik ‘sebab sanding sekali’ I guna template from @zafranmustafa . Senang kerja semua details tinggal isi je
  • @reylchinoe
    RC
    @reylchinoe
    Aug 21
    Nmpk sedap, berapa ni ?